Сарајево, 04.10.2025. – У складу с Планом јавних набавки за набавку специфичних изборних технологија у изборни процес у Босни и Херцеговини, усвојеним на 44. сједници одржаној 18.09.2025. године, Централна изборна комисија БиХ објавила је два јавна позива за достављање информативних понуда. Један позив односи се на набавку специфичних изборних технологија, а други на закуп складишног простора затвореног типа.
Циљ оба јавна позива је прикупљање детаљних информација о стању на тржишту, како би Централна изборна комисија БиХ могла припремити службене јавне позиве који су у складу с тржишним могућностима, али и потребама изборног процеса.
Јавним позивом за набавку изборних технологија Централна изборна комисија БиХ жели прикупити информације о технологији која ће се користити на изборима у БиХ. Понуђачи треба да доставе податке о функционалностима опреме, техничким карактеристикама, роковима испоруке, условима одржавања, обуци за кориштење и оквирним цијенама. Рок за достављање информативних понуда је 15.10.2025. године, а цијели текст јавног позива доступан је на:
Јавним позивом за закуп складишног простора Централна изборна комисија БиХ тражи сигуран и функционални затворени простор за чување осјетљивог и неосјетљивог изборног материјала. Простор мора испуњавати све сигурносне и техничке услове, укључујући заштиту, надзор и контролу приступа. Заинтересовани понуђачи треба да доставе понуде које садрже локацију и површину простора, техничке карактеристике, услове и цијену закупа. Рок за достављање информативних понуда је 20.10.2025. године, а цијели текст јавног позива доступан је на:
https://www.izbori.ba/Documents/2025/10/01/javni_poziv_za_dostavljanje_informativних_ponuda_za_zakup_skladisnog_prostora_zatvorenог_tipa.pdf
Централна изборна комисија БиХ позива све заинтересоване привредне субјекте да се упознају с објављеним јавним позивима и доставе своје понуде у предвиђеном року, електронски путем мејл адресе [email protected] или поштом на адресу Централне изборне комисије БиХ, Данијела Озме бр. 7, 71000 Сарајево.